AION F2P

2014.03.14. 21:18 GregG

 

Első bemutatóm szerintem mindenki által ismer MMORPG-ről az AION ról fog szólni. Ez a játék volt az egyet online játék amely képes volt lekötni. De először mennyünk vissza kicsit az időben pontosabban 2007 be mikor japán fejlesztő cég (NCSOFT) kiadta a játékot. Európában majd csak 2009 jelent meg. Japánban nagy sikernek örvendett, Európában nem igazán itt az emberek le voltak ragadva a WoW-al nem igazán érdekelte őket hogy új játék került a piacra. Ez egészen 2012 februárjáig tartott mikor bejelentették hogy a játék F2P lesz azóta szépen meg nőt a játékosok száma. Én és ekkor kezdtem megismerkedni a játékkal. Én még anno a 3.0 verzióval játszottam. Ha jól tudom akkor jelenleg 4.0.1 verzió fut. 

 

Alap sztoriba nem mennék bele. Inkább foglalkozzunk a játékkal. Ami meg fogott a játékban az a csodálatosan szép grafika ami nem csoda hisz Cryengine motor hajtja. E mellet még egy új dimenziót meg nyit számunkra a levegőben való közlekedést. Ha meguntuk egymást püfölését a földön felrepülhetünk és a levegőben repülés közben is pvp-hetünk. Ez az ami számomra kezdetben érdekessé tette a játékot. Mivel az előtt egy online MMORPG ben sem találkoztam vele.  E mellet még ott van egy úgy mond jól megtervezett sztori, mely során kiderül kik is vagyunk valójában , így megéri megcsinálni a fő küldetés vonalat. Plusz pazar grafika , rengeteg mob, boss. Bizonyos szint után átmehetünk a másik frakció területére és nem csak mobok-ra hanem más játékosokra is vadászhatunk. Kicsi vissza térve a játék sztorijához: A játékban két Frakció között választhatunk Asmodian és Elyos. Asmodianok a bolygó sötét részén élő úgy mond gonoszok. Az Elyosok a bolygó világosabb oldalán élő angyalok.( Nagyon nyersen meg fogalmazva ) Ezek mellet még van hat kaszt amik tízes szint után tovább fejleszthetőek.


1. Warrior (Harcos) Gondolom, ezt a kasztot nem kell bemutatnom szinte minden mmo-ban megtalálható. Ez a kaszt fejleszthető két irányba:
a) Gladiátor- minimális szinten tank karakter. Healerel párosítva hatalmas aprítást képes elvégezni. Kétkezes fegyvereket használ. 
b) Templar-100% tank karakter. Másra nem igazán jó. PvP-erős . De Ranger vagy Mage ellen gyenge.
2.Scoute (Felderítő) Lesből támadás nagy mesteri. Ezzel a kaszttal is találkozhatunk már csak más köntösben:
a) Assisin-elég nehezen megérthető karakter, de ha sikerült elsajátítanod, akkor a PvP királya lehetsz. Teljes mértékben PvP karakter.
b)Ranger- szinten PvP karakter. 1v1 harcban nagyon jó tömegben nem annyira. Lassításaival meg nehezíti az ellenfél dolgát. Igy 1v1 szinte verhetetlen.
3.Mage (Mágus) szerintem ezt sem kell különösebben bemutatnom:
a) Sorcerer-Brutális sebzésre képes. Nem nagyon akad ellenfele. PvP ben és PvE ben egyaránt jól teljesít. 
b) Spiritmaster-Sorcihoz képest ős is képes brutál sebzést okozni. E mellet még meg tud idézni démoni lényeket melyek szinten nagy előnyben, részesítik akasztott. Én si ezzel kaszttal játszottam  40. szintig jutottal de már akkor is bivaly erős volt. Képes voltam 5-6 szinttel nagyobb karaktereket lezúzni. Számomra a favorit. 
4. Priest. Ismerős kaszt:
a) Cleric-Healer képességei mellet erős támadó skillekel rendelkezik. Igy minden kasztnak ellenfél.
b) charter-nem játszik olyan nagy szerepet, mint a Cleric. Viszont őt Buf-okat ad a a karaktereknek. Igy teljes mértékben csapatjátékra van kitalálva.
A Aion nem rég kibővült két új kasztal. A Bard és Gunner. Melyekről nem nagyon találtam leírást. És a játékban se találkoztam velük, mert megjelenésük előtt abba hagytam ig ynem tudók róluk véleményt írni.

E sok szinű kasztrendszer mellet kapunk még: Hatalmas mappokat. Rengetek Questet. Rengeteg és folyamatosan bővülő armort, weapont.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Gameplay Greg Games Játék bemutatók Játék élmény Aion

A bejegyzés trackback címe:

https://greggames.blog.hu/api/trackback/id/tr315860738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása